Binnenlandse vlucht - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu Binnenlandse vlucht - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu

Binnenlandse vlucht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aad en Yvonne

05 November 2007 | Vietnam, Nha Trang

Mooie foto's he, en even voor Marjo, het was een grapje!!
Jullie zullen wel denken, hebben die twee niets anders te doen dan internetten? Maar het weer zit echt tegen. Het regent hier hard, met bakken komt het naar beneden. Alle activiteiten liggen daardoor stil. B.v. met een open bootje eilandhoppen is niet echt leuk in de stromende regen. We zouden met de nachttrein naar Hoi An maar de trein rijd niet vanwege de overstromingen, nu gaan we dus zometeen al vliegen. Hoi An staat waarschijnlijk ook voor een deel onder water, we zien wel. We houden het weerbericht goed in de gaten en volgens de BBC wordt het langzaam droger en zonniger. Daar gaan we dan ook van uit. Tot horens onze taxi voor de rit naar het vliegveld is er. Doei, doei allemaal

• 05 November 2007 - 08:13

Monique:

Balen zeg dat het zo regent, hopelijk wordt het snel droger en zonniger. Hier was het gisteren prachtig herfstweer, lekker een paar uur door het bos gestruind met de honden. Lance gaat volgende week uit logeren, want dan zal Aika wel erg aantrekkelijk worden voor hem. Hahaha Onze duitse dame is dus toch eindelijk loops geworden, ik had al het vermoeden omdat ze zo heftig was. Nu is ze meteen een stuk relaxter en gaat het erg goed tussen de dames.

Groetjes Monique

• 05 November 2007 - 08:20

Ottoline:

Wat een vervelende bijkomstigheid,dat weer.
    Ik hoop dat de rest van de vakantie droog zal zijn, maar gezien de verwachringen zal dat wel niet zo zijn, jammer.
    Als jullie van wat je ziet in elk geval maar geniet.
    Had toch net als wij richting Caraibische gebied gegaan, alhoewel.... het is daar ook niet zoals het hoort met het weer.
    We zien wel en duimen ondertussen voor beter weer voor jullie.

Sterkte Ottoline

• 05 November 2007 - 09:16

Marit:

Ahhh, niet leuk zeg die ontzettende regen. Heb net even op zoover.nl gekeken en daar zeggen ze dat het in Hanoi zondag nog even regent en dan blijft het droog met deze hele week zelfs zon.
    Wel heel erg jammer van die stromende regen maar het zal ook wel iets hebben. Gewoon blijven lachen en zoals Ottoline ook zegt, toch genieten van alles om jullie heen.
    Vind het wel leuk dat jullie nu zo vaak schrijven, hihi. Paps? nog ziek geworden van die Slangenwijn? hebben jullie andere gekke dingen gegeten of gezien? hoorde van een collega dat ze daar gek zijn op eieren met een embryo erin, iehhh, moet er niet aan denken. Niet eten jullie hoor!!!

Veel plezier en ben benieuwd hoe de vlucht was.

-XXXX-jes

• 05 November 2007 - 09:21

Mar:

Hahaha ik vermoedde het al wel maar je ging er zo serieus op door dat ik toch wel even dacht: zou ze dat nou echt denken? Maar wat balen zeg dat het zo regent! Ik heb het ook op tv gezien. Nu maar hopen dat het inderdaad snel zonniger wordt of in ieder geval droger.
    Groetjes Mar

• 05 November 2007 - 10:27

Trudy:

Hallo vakantiegangers,
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen, maar wat jammer dat het zo regent. Ik hoop dat jullie toch wel genieten van de reis en alle indrukken die jullie opdoen.

Indrukwekkend allemaal en dat die mensen zo lang op hun hurken kunnen zitten.
    Hopelijk wordt het snel beter weer, maar
    geniet toch maar.
    Mooie foto's en ik kijk er naar uit om weer van jullie te horen en te zien.
    Groetjes van mij,
    Trudy

• 06 November 2007 - 08:27

Roos:

Heb op een eerder bericht gereageerd, neem aan dat jullie dat nog lezen, dat je overal kunt internetten, is voor mij een soort wonder, maar wel erg leuk voor de thuisblijvers, ik volg jullie op de voet! Nogmaals heel leuke foto's!
    Wel akelig van dat weer, maar schrale troost denk ik, jullie kleren zijn wel snel droog.
    Goeie vlucht gehad?
    Tot mailens! Groetjes van roos (blij te lezen dat Yara het goed maakt, is een lekkere vakantie voor haar.....in bed? wat een dondersteen!)

• 13 November 2007 - 14:59

Astrid:

wat jammer van het weer. ga gewoon bij mensen thuis langs, misschien vinden ze dat wel leuk of zijn ze niet zo gastvrij?
    hopelijk knapt het weer op en kunnen jullie gaan doen waar jullie zin in hebben. geweldig idee, dat "waar ben jij nu" erg leuk. heel veel groetjes en tot ziens, horens.