2 foto's voor het sfeertje - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu 2 foto's voor het sfeertje - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu

2 foto's voor het sfeertje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aad en Yvonne

04 November 2007 | Vietnam, Nha Trang

Een van de drijvende markt en een van het dagelijkse straatbeeld. Morgen gaan we naar Hoi An, maar daar schijn je ook alleen maar met de roeiboot te kunnen komen vanwege de regenval. Hierblijven is geen optie.Tot de volgende keer.

• 04 November 2007 - 19:11

Marit:

Yeah!!! eindelijk een idee :-)
    Wat een water zeg en al die bootjes, lijkt wel de spits hier op de snelweg...
    Hebben jullie iedere dag natte voeten of valt het wel mee.
    Klinkt niet echt positief, 'hier blijven is geen optie'.
    Is het er niet leuk dan? wordt wel steeds nieuwsgieriger (hoe schrijf je dat?!) naar al jullie verhalen.

Dikke kus
    XXXX

• 04 November 2007 - 19:25

Mar:

O dat is leuk, krijgen we een beetje een indruk van hoe het er uitziet waar jullie zijn. Jeetje wat een drukte daar op dat water! Wel jammer dat het zo vaak regent. Maar wat hangt die ananas daar nou aan die paal? Grappig die foto met dat vrouwtje met dat hoedje. Ik hoop voor jullie dat de zon daar ook weer snel gaat schijnen. Groetjes van Mar