Reactie op jullie reacties - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu Reactie op jullie reacties - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu

Reactie op jullie reacties

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aad en Yvonne

03 November 2007 | Vietnam, Nha Trang

Ten eerste iedereen bedankt voor de reacties.
Marit, wat je vroeg is geregeld! En vooral blijven schrijven naar ons.
Monique, dat Yara een wildebrasje is wisten we al maar dat zij bij jou in bed mag??? Bij ons mag ze dat echt niet! Oke ze probeert het weleens maar zonder succes. Wel fijn om te horen dat zij er al bij hoort.
Marjo, hoorde ik daar een sweempje jalouzie doorklinken in jou verhaal? Nee toch, het regent hier dus hier is het ook niet altijd super.
Astrid, goed he dat wij op plaatsen komen die anderen alleen in de reisgidsen zien. Het is erg leuk maar ook vermoeiend. Tot horens en doe Hennie, Jan en Suzan de groetjes.
Roos,leuk dat jij ook hebt gereageerd terwijl je volgens mij toch niets hebt met computers, blijven doen hoor!
Ottoline, nog even en jullie zijn dan ook op reis, heel veel plezier gewenst vanuit een regenachtig maar warm Vietnam.
Van de week komt er weer een beknopt verslagje.

• 03 November 2007 - 16:03

Ottoline:

Dank voor jullie wens voor onze vakantie, wij zien het wel zitten en kijken er erg naar uit.

Voor jullie, laat het DE vakantie voor jullie worden, met of ondanks de regen.
    Heeeeeeel veeeeel plezier.

Na onze vakanties spreken we af. bay bay

• 03 November 2007 - 16:52

Marit:

Leuk, zo'n stukje voor ons thuisblijvers. Wat jammer dat het regent maar ach het wordt er vast niet minder leuk door.
    Heb net de mail geschoont en jullie hebben een bedankt mailtje van Madame Cuc, wat is dat schattig zeg, geschreven in van dat kinder engels :0, lief.

Waar blijven die foto's nou?????
    Kan echt niet wachten, wil het zien, de sfeer proeven.
    Veel plezier en jullie zijn het zonnetje in Vietnam.

Dikke kus

• 03 November 2007 - 20:46

Mar:

Nee hoor Yvonne, ik ben absoluut niet jaloers. Ik vind het juist zo leuk om jullie avonturen te lezen! Meen je dat nou werkelijk??