Thuis! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu Thuis! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu

Thuis!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Aad en Yvonne

22 November 2007 | Nederland, Zoetermeer

We zijn weer veilig geland op Schiphol. De reis is zonder problemen verlopen.
Eerst zijn we nog wel heel kort in Hongkong geweest. Wat een drukke bezige stad en, shop till you dropp, is daar echt van toepassing. Omdat we toch veel te weinig tijd hadden om echt te shoppen zijn we maar in een sushi bar neergestreken. Wat heerlijk, de verse sushi komt op een lopende band voorbij en pak wat je lust. Elk bordje heeft een ander kleurtje en een kleur staat voor een bepaalde prijs. Zo weet je precies wat je kwijt bent aan het einde van de maaltijd. We hebben nog nooit zulke lekker sushi gegeten.
Al met al was het weer een reis om niet te vergeten. Nu ben ik wel heel erg verkouden en heb ik ,zoals altijd, last van de jetlag maar over een dag of twee is ook dat over.
Donderdag middag gaan we Yara weer halen en maandag weer aan het werk, dan begint het normale leven pas goed. Zie ik daar naar uit??
Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Kom gerust langs om de foto's te bekijken en de verhalen te horen, we hebben van beide genoeg.

Groet van Yvonne en natuurlijk ook van Aad.

  • 22 November 2007 - 09:30

    Mar:

    Wat leuk zo'n sushi bar. Lijkt me inderdaad heerlijk en handig ook zo'n lopende band met die gekleurde bordjes. Maar jullie zijn dus weer veilig thuisgekomen. Zeker wel om gevlogen he die vakantie? Nou ik ben benieuwd naar de foto's, die zullen zoals altijd wel weer prachtig en interessant zijn. Ik kom vast gauw kijken.
    Groetjes Mar

  • 22 November 2007 - 10:47

    Roos:

    Gelukkig dat jullie weer veilig thuis zijn, kon de laatste keer niets schrijven, hier nogal druk, 3 december gaan mijn collega en ik naar andere baan, laten we spoedig iets afspreken om bij te praten.

    Jullie hebben wel weer een soort cultuurschok gehad neem ik aan toen jullie weer in dat natte, sombere Nederland aankwamen.
    Maar er is veel moois voor bij gegaan, waar jullie nog lang van na genieten.

    Groetjes en een knuffel voor Yara, en sterkte als jullie weer naar het werk moeten.
    Roos

  • 22 November 2007 - 20:34

    Trudy:

    Het zal wel weer wennen zijn in het sombere en grijze Nederland. Ik begrijp goed dat je twijfelt of je naar het gewone leven uitkijkt. Dat is altijd heel lastig en vooral vervelend om weer in het ritme te komen van werken, de trein op tijd halen en vooral weer gaan werken, binnen zitten in een donker gebouw. Nou, ik wens je sterkte. Ik begrijp er alles van. Jammer dat ik niet meer kon mailen. Sinds vanavond hebben we eindelijk weer internet. Al die tijd lukte het niet goed. Je zult wel een hoop te vertellen hebben. Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Een klein voorproefje heb ik nu al gezien. Erg interessant hoor. Wat is het snel voorbij gegaan. Geniet nog maar even van je vrije dagen en vooral van Yara. Tot volgende week dan maar. Groetjes Trudy

  • 04 December 2007 - 21:55

    Ottoline:

    Een beetje een late reactie, maar wij zijn vanochtend pas op schiphol geland na een geweldige reis.
    Wat fijn dat jullie ook weer heel zijn thuis gekomen.

    En foto's? kom ze bij ons bekijken dan zien we die van jullie ook.
    Kunnen we even de verhalen uitwisselen.

    Bel me, tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Vietnam

We gaan Vietnam onveilig maken!!

Recente Reisverslagen:

22 November 2007

Thuis!

18 November 2007

Sapa en terug in Hanoi

15 November 2007

Halong Bay en trein naar Sapa

10 November 2007

Nachttrein nar Hanoi

08 November 2007

My Son
Aad en Yvonne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 12020

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 04 Maart 2010

Zuid-India

26 Oktober 2007 - 21 November 2007

Vietnam

06 Oktober 2014 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: