Warm!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu Warm!! - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu

Warm!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aad en Yvonne

27 Oktober 2007 | Vietnam, Hanoi

We hebben geen vertraging gehad, hoera! Buiten stond onze gereserveerde taxi al klaar, heerlijk we zijn nog nooit zo snel een vliegveld af gekomen. Het hotelletje is goed en ligt in een kleine steeg. Het is super heet en erg benauwd dus we hebben vandaag een beetje gelopen en gekeken. Wel heeft Aad al weer een Kuifje t-shirt gescoord. Dat is echt een manie van hem, uit elk land moet hij een Kuifje shirt.
Nu gaan we noedelsoep eten met kleine loempiaatjes, in het hotel, we zijn zo moe. Tot horens, allemaal de groetjes.

• 27 Oktober 2007 - 14:35

Mar:

Fijn dat alles tot dusver al goed en snel gegaan is. Dat is alvast een goed begin van de vakantie. Ben benieuwd naar de volgende berichten. Wens jullie heel veel plezier! Groetjes Mar

• 27 Oktober 2007 - 14:41

Ottoline:

He geweldig , de reis is begonnen.
    Wij wensen jullie een super vakantie toe en kijken uit naar jullie verslagen.
    Veel plezier.

• 27 Oktober 2007 - 15:37

Marit:

Hoi lieffies van me!!!
    Blij te lezen dat de eerste indruk goed is, dat is het halve werk laten we maar zeggen.
    Is het zo benauwd? dat is wel jammer maar dat went ook weer snel.
    GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik weet zeker dat dat gaat lukken.

Heel veel liefs van mij en een hele hele dikke kus

• 27 Oktober 2007 - 17:44

Monique:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat het hotel goed is.

Met Yara gaat alles goed, het is wel een verwend meisje, maar een echte dochter van Lance. (Dus erg lief)Vandaag heeft ze een fazant en een duif geapporteerd. Dat doet ze erg goed, is er alleen niet zo voorzichtig mee. Verder eet ze goed, het vlees dan, haar brokken wil ze niet.
    Ze liggen nu met zijn drieen voor de kachel.

Geniet van jullie reis en we blijven jullie volgen.

Groetjes Monique

• 27 Oktober 2007 - 18:45

Jos:

Een goed begin is het halve werk, dus deze vakantie belooft weer een goede te worden. Ook al een kuifjesfan ???????????
    Genietze maar verder .

• 29 Oktober 2007 - 08:39

Roos:

Hallo alletwee,
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen, was de soep lekker? het eten zal wel heel scherp zijn, maar wel lekker denk ik.
    Geniet nog maar en doe voor zichtig aan.
    Groetjes van Roos

• 30 Oktober 2007 - 10:09

Astrid:

super!! fijn snel van het vliegveld af. wat een leuke side is dit zeg. ik kijk al uit naar het volgende berichtje. doe voorzichtig en veel fun. doei