Eindelijk bijna is het zover!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu Eindelijk bijna is het zover!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Aad en Yvonne Mertens - WaarBenJij.nu

Eindelijk bijna is het zover!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aad en Yvonne

23 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

vrijdag vliegen Aad en ik naar Vietnam. We starten in Ho Chi Minh City ook wel Saigon genoemd. Dan gaan we iets zuidelijker, fietsen in de Mekongdelta en daarna tuffen we met het openbaar vervoer omhoog naar Hanoi. ter afsluiting gaan we nog snel even shoppen in Hongkong. Maar dat is dan pas over ruim drie weken. Als jullie het leuk vinden om ons te volgen, kan je hier (http://aadenyvonne.waarbenjij.nu) af en toe kijken en een berichtje voor ons achterlaten.

Yvonne en Aad

• 23 Oktober 2007 - 10:59

Marit:

Jaja lieve papa en mama,

nog een paar nachtjes slapen en dan gaat het avontuur weer beginnen!!! niet verkeerd lijkt mij zo.
    Jullie hebben het ook wel verdiend na het afgelopen jaar. Was nou niet wat je zegt een TOPjaar.
    Kan nu al niet wachten op de vreselijk mooie foto's die jullie altijd maken en de verhalen die jullie te vertellen hebben.

Zeg het voor de 1000ste keer maar geniet ervan, maak lol, vergeet het thuisfront even en A.U.B. geen zorgen om mij!!! gaat allemaal helemaal goed komen.

Veel liefs en een dikke kus van mij
    XXXX

• 23 Oktober 2007 - 13:53

Ottoline:

Hallo Aad en Yvonne. Helemaal geweldig om iedereen van jullie vakantie te laten meegenieten.

Als eerste zeggen wij natuurlijk, geniet ongelooflijk en ten tweede schrijf heel veel dan kunnen wij het van de zijlijn ook een beetje meemaken.

Een geweldige vakantie voor jullie en lezen zal ik het elke keer als er van jullie bericht komt.
    Geniet ervan.

Groet Ottoline en Frans

• 23 Oktober 2007 - 15:15

Monique:

Hoi Yvonne en Aad,

Een hele fijne reis gewenst en inderdaad geen zorgen maken om het thuisfront.

Ook Jara gaat een leuke tijd hebben bij papa Lance en vriendin Aika.

Groetjes Monique en Ron

• 23 Oktober 2007 - 19:05

Marjo:

Hoi Aad en Yvonne, Wat leuk dat jullie een weblog hebben gemaakt. Zo kunnen we jullie avonturen allemaal mooi volgen. Spannend hoor, nog maar een paar dagen en dan is het zover! Ik wens jullie een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van. Geef Yara nog maar even een dikke knuffel van me! Groetjes Mar

• 24 Oktober 2007 - 09:18

Roos:

Hallo Aad en Yvonne,

Had nog beloofd te bellen Yvonne, niet te pakken gekregen op je werk en mobiel, hoop dat het nog lukt voor je weggaat, mocht het toch niet lukken, dan heeeeeeeeeeeeel fijne tijd, goede reis en probeer je te ontspannen, ben benieuwd naar de verhalen. Als je terug bent Yvonne maken we een afspraak om bij te kletsen, goed?
    Groetjes van roos